Compartiment Relaţii cu publicul

Atribuţii de evidenţă şi informare:
a) înregistrează şi ţine evidenţa cererilor, sesizărilor, reclamaţiilor, propunerilor şi scrisorilor persoanelor fizice şi juridice, adresate instituţiei sub formă de corespondenţă, pe care o primeşte sub semnătură, de la curier sau de la poştaş şi pe înregistrează în Registrul electronic de intrari iesiri - CID;
b) Verifică zilnic e_mailul DAS si descarca toate documentele adresate institutiei, înregistrându-le în Registrul electronic şi prezentate conducerii pentru rezolutie;
c) asigura repartizarea documentelor potrivit rezoluţiilor redactate de directorul General al directiei;
d) oferă informaţii privind modalitatea de a obţine documente, avize, aprobări care intra în sfera de competentă a compartimentelor din structura organizatorică a Direcţiei de “ASISTENTA SOCIALĂ “
e) preia şi distribuie mapele cu corespondenţa între serviciile instituţiei;
f) asigura confidenţialitatea datelor şi actelor deţinute de Direcţia de Asistenta Socială;
g) descărcă electronic corespondenţa provenită prin CIC – ul Primăriei Baia Mare;
h) asigură circuitul documentelor create de structurile organizatorice ale DAS şi destinate serviciilor din cadrul Primăriei Baia Mare;
i) asigură promovarea activităţilor DAS pe site-ul instituţiei;
j) întocmeşte rărpunsuri la solicitările formulate în temeiul Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare;
k) respectă normele de protecţie a muncii şi P.S.I în cadrul compartimentului;
l) îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de lege, la dispoziţia expresă a directorului General;