Compartiment Administrativ şi Patrimoniu

Compartiment Administrativ şi Patrimoniu
a) gestionează, monitorizează şi distribuie funcţie de cerinţele celorlalte compartimente, bunuri materiale, mijloace fixe şi obiecte de inventar, aflate în administrare, aplicând legislaţia aferentă;
b) prin personal desemnat, receptionează, semnează şi răspunde pentru conformitatea bunurilor sau serviciilor achiziţionate cu documentele care le însoţesc;
c) asigură spaţiile corespunzatoare pentru desfăşurarea în condiţii normale a activităţii personalului din toate compartimentele;
d) controlează modul de folosire a bunurilor mobile şi imobile;
e) se preocupă de respectarea normelor igienico sanitare, atât în incinta sediului Direcţiei de Asistenta Socială, precum şi a serviciilor aflate în alte locative, dar subordonate Direcţiei, prin angajaţii cu acest tip de atribuţii;
f) colaborează cu Serviciul Public Poliţia Locala pentru păstrarea ordinii pe durata desfăsurării programului de lucru;
g) efectuează împreuna cu Serviciul Financiar Contabil, inventarierea periodică, casarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
h) asigură buna funcţionare a centralei termice, centralei telefonice, precum şi a celorlalte echipamente tehnice;
i) răspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor şi rechizitelor de birou
j) face propuneri privind reparaţiile imobilelor din patrimoniu şi a instalaţiilor din dotare, urmărind executarea lor;
k) participă la recepţia finală;
l) ţine evidenţa şi asigură confecţionarea, gestionarea şi scoaterea din uz a ştampilelor şi a sigiliilor din dotarea proprie
m) urmareşte şi asigură desfăşurarea în bune condiţii a activităţii de transport pentru mijlocele din dotare;
n) organizează şi asigură accesul în institutie a personalului propriu şi a publicului;
o) asigură dotare cu materiale igienico-sanitare, a personalului de întreţinere;
p) întocmeşte referate de specialitate specifice activităţii compartimentului;
q) face propuneri pentru realizarea de cheltuieli bugetare privind întreţinerea şi buna funcţionare a activităţii instituţiei;
r) asigură verificarea şi confirmarea facturilor de prestare servicii şi toate facturile care au ca scop achiziţionare de bunuri şi servicii;
s) păstrează şi raspunde de carţile tehnice ale instalaţiilor din dotare, urmărind, conform registrului de intervenţii planificate ca la termenele scadente să se execute reparaţiile şi întreţinerea acestora, conform legislaţiei specifice;
t) programează autoturismele la verificarile tehnice obligatorii;
u) urmareşte încadrarea în consumurile specifice de carburanţi şi lubrifianţi a autoturismelor din parcul auto propriu, răspunde de: echiparea autoturismelor, de starea lor tehnică, dotarea cu mijloace de măsurare (corespunzatoare normelor tehnice în vigoare) a consumului, omologate şi sigilate;
v) urmăreşte rulajul echivalent pentru a putea schimba anvelope şi lubrifianti conform normativelor;
solicită încheierea de asigurări obligatorii RCA şi asigurări Casco pentru autoturismele şi persoanele care circulă.
w) întreţin parcul auto care deserveşte interesele Direcţiei de “Asistenta Socială “;
x) propune necesarul de resurse materiale pentru activitatea de igienă şi curăţenie în sediul DAS;
y) se preocupă de respectarea normelor igienico sanitare, asigurând curăţenia în incinta sediului Direcţiei de Asistenta Socială ;
z) respectă normele de protecţie a muncii şi P.S.I în cadrul compartimentului;
aa) propune necesarul de resurse materiale pentru activitatea de igienă şi curăţenie în sediul DAS;
bb) se preocupă de respectarea normelor igienico sanitare, asigurând curăţenia în incinta sediului Direcţiei de Asistenta Socială;