Compartiment Administrativ şi Patrimoniu
a) gestionează, monitorizează şi distribuie funcţie de cerinţele celorlalte compartimente, bunuri materiale, mijloace fixe şi obiecte de inventar, aflate în administrare, aplicând legislaţia aferentă;
b) prin personal desemnat, receptionează, semnează şi răspunde pentru conformitatea bunurilor sau serviciilor achiziţionate cu documentele care le însoţesc;
c) asigură spaţiile corespunzatoare pentru desfăşurarea în condiţii normale a activităţii personalului din toate compartimentele;
d) controlează modul de folosire a bunurilor mobile şi imobile;
e) se preocupă de respectarea normelor igienico sanitare, atât în incinta sediului Direcţiei de Asistenta Socială, precum şi a serviciilor aflate în alte locative, dar subordonate Direcţiei, prin angajaţii cu acest tip de atribuţii;
f) colaborează cu Serviciul Public Poliţia Locala pentru păstrarea ordinii pe durata desfăsurării programului de lucru;
g) efectuează împreuna cu Serviciul Financiar Contabil, inventarierea periodică, casarea mijloacelor fixe şi a obiectelor de inventar;
h) asigură buna funcţionare a centralei termice, centralei telefonice, precum şi a celorlalte echipamente tehnice;
i) răspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor şi rechizitelor de birou
j) face propuneri privind reparaţiile imobilelor din patrimoniu şi a instalaţiilor din dotare, urmărind executarea lor;
k) participă la recepţia finală;
l) ţine evidenţa şi asigură confecţionarea, gestionarea şi scoaterea din uz a ştampilelor şi a sigiliilor din dotarea proprie
m) urmareşte şi asigură desfăşurarea în bune condiţii a activităţii de transport pentru mijlocele din dotare;
n) organizează şi asigură accesul în institutie a personalului propriu şi a publicului;
o) asigură dotare cu materiale igienico-sanitare, a personalului de întreţinere;
p) întocmeşte referate de specialitate specifice activităţii compartimentului;
q) face propuneri pentru realizarea de cheltuieli bugetare privind întreţinerea şi buna funcţionare a activităţii instituţiei;
r) asigură verificarea şi confirmarea facturilor de prestare servicii şi toate facturile care au ca scop achiziţionare de bunuri şi servicii;
s) păstrează şi raspunde de carţile tehnice ale instalaţiilor din dotare, urmărind, conform registrului de intervenţii planificate ca la termenele scadente să se execute reparaţiile şi întreţinerea acestora, conform legislaţiei specifice;
t) programează autoturismele la verificarile tehnice obligatorii;
u) urmareşte încadrarea în consumurile specifice de carburanţi şi lubrifianţi a autoturismelor din parcul auto propriu, răspunde de: echiparea autoturismelor, de starea lor tehnică, dotarea cu mijloace de măsurare (corespunzatoare normelor tehnice în vigoare) a consumului, omologate şi sigilate;
v) urmăreşte rulajul echivalent pentru a putea schimba anvelope şi lubrifianti conform normativelor;
solicită încheierea de asigurări obligatorii RCA şi asigurări Casco pentru autoturismele şi persoanele care circulă.
w) întreţin parcul auto care deserveşte interesele Direcţiei de “Asistenta Socială “;
x) propune necesarul de resurse materiale pentru activitatea de igienă şi curăţenie în sediul DAS;
y) se preocupă de respectarea normelor igienico sanitare, asigurând curăţenia în incinta sediului Direcţiei de Asistenta Socială ;
z) respectă normele de protecţie a muncii şi P.S.I în cadrul compartimentului;
aa) propune necesarul de resurse materiale pentru activitatea de igienă şi curăţenie în sediul DAS;
bb) se preocupă de respectarea normelor igienico sanitare, asigurând curăţenia în incinta sediului Direcţiei de Asistenta Socială;